Witam
Zastanawiam się czy jest możliwość dodania opcji aby jeden wydatek był rozliczony z kilku kont. Od razu podam przykład:
Ostatnio kupowałem sobie odzież kosztowała 150zł jednak 100 zł miałem z karty prezentowej i 50 zł dopłaciłem aktualnie ten wydatek mam rozbity na 2 wpisy. Jedne o kwocie 100 zł z karty prezentowej i jestem za 50 zł z konta ROR. Fajnie jak taki przypadek był by widoczny jako jeden wpis a w szczegółach było by wyszczególnione.
Podobna sytuacja jest jak kupuje się coś i należy wpłacić zaliczkę a parę dni później przy odbiorze zapłacić resztę. Tu też należy albo połączyć te dwa wydatki w jedno ale przez to robi się logiczny rozjazd pomiędzy kontem ROR a programem, albo dodać dwa wpisy.
Witam,
Pomysł jak najbardziej zasadny tylko niestety wymaga dużego nakładu pracy, wielu roboczogodzin, których niestety nie mam.
Wstępne założenia projektowe nie zakładały możliwości dokonania jednego wydatku płaconego z kilku źródeł finansowania, zatem owa funkcjonalność pociągałaby za sobą zmiany nie tylko w programie ale i na bazie danych i w logice działania.
Nie wiem czy jest to opłacalne.
Dodam tą funkcjonalność do listy rzeczy do zrobienia, być może pojawi się w przyszłości.
Dodaj komentarz