Witam,
Mam problem ze zleceniem stałym przelewu. Mam skonfigurowanych 5 takich przelewów:
ale pierwszy z nich nie startuje automatycznie w określonym dniu (1 każdego miesiąca). Jego konfiguracja wygląda tak:
A tak wygląda aktualna historia przelewów:
Czyli 1 z 5 nie wystartował.
Witam,
Przypatrzę się problemowi, jeżeli jest to błąd (a tak wynika z opisanego problemu), zostanie jak najszybciej poprawiony.
Pozdrawiam
Witam,
Informacyjnie, błąd nadal występuje i nadal dla tego samego zlecenia.
Witam,
Na wstępie przepraszam, że tak późno odpisuję. Powodem jest jednak to, że przetestowałem u siebie zlecenia stałe przelewów i nie udało mi się odtworzyć opisanego przez Pana błędu.
Odtworzyłem "problematyczne" zlecenie stałe u siebie.
Data startowa
Data końcowa
Przestawiłem datę w komputerze na 2017-06-01, zrobiłem to, ponieważ założyłem że post na forum opublikował Pan w ten sam dzień, gdy znalazł błąd jak również historia przelewów, której screen zamieścił Pan, też na to wskazuje.
Z historii przelewów jasno wynika, że "problematyczne" zlecenia ma jedno wykonanie.
Zakładam, że wykonał je Pan ręcznie.
Po odtworzeniu możliwego scenariusza, wykonałem zlecenie jeden raz.
W historii:
W zleceniach:
Ilość dni do wykonania jest dobrze policzona, równa się 0.
OK, już mam :)
Zacząłem szukać dlaczego zlecenie nie wykonało się pomimo ilości dni do wykonania równej 0 i znalazłem malutki błąd w algorytmie porównującym daty.
Błąd będzie poprawiony z nadejściem najnowszej wersji.
Planuję opublikować nową wersję gdzieś w okolicach połowy sierpnia.
Proszę wykonać owo zlecenie ręcznie, myślę, że ostatni raz.
Pozdrawiam
Dodaj komentarz